Ile kosztuje film reklamowy?

Ile kosztuje film reklamowy?
To pytanie zadaje sobie pewnie wielu właścicieli firm w dzisiejszych czasach. Trzeba przyznać, że rozwój technologii i Internetu wymusza na przedsiębiorcach coraz częściej nowe i bardziej złożone formy promocji. Jeszcze kilka lat temu firmy reklamowały się głównie poprzez bilboardy, ogłoszenia w gazetach czy rozdawane do ręki ulotki. Dziś taki przekaz nie jest jednak już tak skuteczny.

Ile kosztuje film reklamowy?

To pytanie zadaje sobie pewnie wielu właścicieli firm w dzisiejszych czasach. Trzeba przyznać, że rozwój technologii i Internetu wymusza na przedsiębiorcach coraz częściej nowe i bardziej złożone formy promocji. Jeszcze kilka lat temu firmy reklamowały się głównie poprzez billboardy, ogłoszenia w gazetach czy rozdawane do ręki ulotki. Dziś taki przekaz nie jest jednak już tak skuteczny. Odbiorcy są na każdym kroku bombardowani tysiącami obrazów, więc szansa, że skupią się na obejrzeniu bilboardu z twoją reklamą nie jest zbyt duża – nawet jeśli teoretycznie byliby nią szczerze zainteresowani. Także gazety sukcesywnie tracą swoich czytelników, a już naprawdę mało kto zagląda do kolumny z ogłoszeniami. O ulotkach nawet nie ma co wspominać. Nieliczni wezmą je dobrowolnie do ręki, a jeśli zostaną dostarczone do skrzynki na listy lub na wycieraczkę to spowodują raczej irytację odbiorcy niż zainteresowanie.

Większość reklamowego rynku przeniosła się do telewizji i Internetu, i to jest znak obecnych czasów. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów firma PJ Films Studio stawia na zupełnie inny kanał komunikacji – promocyjne filmy krótkometrażowe. Są to niezbyt długie, dynamiczne filmy o interesującej fabule, które mają za zadanie zareklamować konkretny produkt. Stanowią w pewnym sensie połączenie świata Internetu oraz telewizji. W filmie dużo łatwiej jest przedstawić w krótkim czasie wiele informacji odnośnie produktu i to w taki sposób, aby nie zmęczyć odbiorcy. Jaki jest koszt wykonania filmu reklamowego?  Nie jest to proste pytanie, bo odpowiedź zależy od wielu czynników: długości filmu, scenariusza, przewidzianych aktorów, rekwizytów i miejsca oraz czasu realizacji. Co warto jednak podkreślić – kosztorys filmu reklamowego zależy w dużej mierze od zamawiającego, czyli od ciebie. To ty decydujesz jakie wymagania konieczne są do spełnienia, a PJ Films Studio postara się przedstawić ci najkorzystniejszą ofertę współpracy. Dodatkowo dostajesz gwarancję, że jeśli fabuła będzie wciągająca i chwytliwa to koszt produkcji filmu reklamowego będzie niewielki w porównaniu do efektów jakie osiągnie twoja reklama. Nie czekaj aż wyprzedzi cię konkurencja. Już dziś daj się zauważyć i pokaż swoją firmę w niebanalny sposób.   

Inne z tej kategorii:

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Partnerzy