Recykling odpadów opakowaniowych w Polsce

Jak utylizować odpady niebezpieczne, przede wszystkim zaś opakowania z produkcji przemysłowej? To wyzwanie dla profesjonalnych firm, które muszą dziś sprostać niezwykle wygórowanym wymaganiom środowiskowym. O tym jak wygląda odbiór, recykling i przetwarzanie odpadów op...

Czytaj więcej
Serwer Dell T640 dla wymagających środowisk

Serwer to urządzenie niezbędne, jeżeli firma każdego dnia pracuje na dużych ilościach danych. Swobodny przepływ informacji pomiędzy wieloma komputerami możliwy jest dzięki odpowiedniemu sprzętowi. Serwer to urządzenie niezbędne, jeżeli firma każdego dnia pracuje na dużych ilościach danych. Swo...

Czytaj więcej
Brexit a polskie firmy transportowe – jakich zmian się spodziewać?

Mimo że oficjalnie Wielka Brytania nie jest już jednym z krajów członkowskich Unii Europejskiej, efekty opuszczenia Wspólnoty nie są jeszcze wyraźnie widoczne. Powodem tego jest okres przejściowy, który trwał od 1 lutego 2020 r. aż do 31 grudnia 2020 r. To właśnie podczas ...

Czytaj więcej
Kto realizuje wywóz śmieci i wynajem specjalistycznych kontenerów?

Każdego dnia generowane są na świecie ogromne ilości śmieci. Właściwa współpraca na każdym etapie umożliwia prawidłowe funkcjonowanie gospodarki odpadami. Jest to istotna kwestia, ponieważ dzięki niej możliwe jest późniejsze przeprowadzenie procesu utylizacji bądź recyklingu. Każ...

Czytaj więcej
Jak promować sklep internetowy?

W obecnym czasie wiele biznesów przeniosło się do sieci, również sklepy stacjonarne otwierają się na sprzedaż online. W obecnym czasie wiele biznesów przeniosło się do sieci, również sklepy stacjonarne otwierają się na sprzedaż online. Właściciele czasami z konieczn...

Czytaj więcej
Jak często organizować wyjazdy firmowe?

Imprezy integracyjne uważa się za znakomity sposób na zabawę w pracowniczym gronie. Poza tym wpływają na utrzymanie pozytywnej atmosfery w zespole. Nie oznacza to jednak, że powinny odbywać się tak często, jak tylko się da. W takim przypadku mogłyby wywołać znużenie albo nawet niechęć. ...

Czytaj więcej
E-merchandising w XXI w.

Sprzedaż elektroniczna w XXI w. stanowi realną konkurencję dla sprzedaży w sklepach stacjonarnych. Nie oznacza to jednak, że nie potrzebuje ona stworzenia przemyślanych strategii, a wręcz przeciwnie. W sklepach online należy jeszcze staranniej dbać o właściwą ekspozycję produktów, walor...

Czytaj więcej
Cięcie laserem blach stalowych (znakowanie) – walor marketingowy

Cięcie laserem blach stalowych w formie znakowania jest bardzo przydatnym narzędziem we wszelkich działaniach marketingowych. Cięcie laserem blach nierdzewnych oraz znakowanie ich ma jednak również wiele walorów – jednym z nich jest łatwość skojarzenia danego produktu z konkre...

Czytaj więcej
Jak nie stracić na wydajności — model pracy zdalnej

Sytuacja, w której znaleźliśmy się w roku 2020 zmieniła wiele rzeczy. Dla przedsiębiorców oznacza ona przede wszystkim ciągłe zagrożenie zamknięciem lokalnego biznesu. Trudno jest planować cokolwiek wiedząc, że w każdej chwili może się okazać, że personel nie jest w stanie przyjść d...

Czytaj więcej
Na co zwrócić uwagę kupując namiot reklamowy?

Namiot reklamowy to niezwykle skuteczna, a przy tym bardzo praktyczna i funkcjonalna forma reklamy. Nic więc dziwnego, że to rozwiązanie cieszy się wciąż rosnącym zainteresowaniem klientów. Przyjrzyjmy się bliżej zaletom oferowanym przez namioty reklamowe i zastanówmy się, jak wybra...

Czytaj więcej