Namioty handlowe - wyjątkowo przydatna konstrukcja

Namioty handlowe - wyjątkowo przydatna konstrukcja
Wiele branż związanych z prowadzeniem działalności handlowej wykorzystuje do swojej pracy namioty. Bardzo często organizowane są koncerty, jarmarki, czy festyny dające okazję do zakupu różnego rodzaju lokalnych produktów, konstrukcja namiotów handlowych jest przy takich okazjach chętnie wykorzystywanym rozwiązaniem.

Na co zwrócić uwagę dokonując wyboru namiotu handlowego?

Najważniejszym elementem konstrukcji namiotów handlowych jest metalowy albo aluminiowy stelaż. Plandeki do takich namiotów charakteryzują się wyjątkową wytrzymałością, zazwyczaj są wykonywane z takiego samego materiału jak plandeki stosowane w tirach. Namiot jest odporny na działanie różnych warunków atmosferycznych, jego konstrukcja uwzględnia również możliwość przewożenia np. przyczepką. Dodatkowe opcje, jakie mają namioty handlowe to między innymi okna, drzwi, ścianki i markizy. Dokonując wyboru namiotu handlowego, należy zwrócić uwagę przede wszystkimi na:

 - jakość konstrukcji namiotu,

 - odporność materiału na warunki atmosferyczne,

 - rodzaj podłoża, na którym ma być rozstawiony namiot,

 - jak często namiot ma być rozkładany i składany,

 - rozmiar powierzchni przeznaczonej do zadaszenia.

Wysokiej jakości oraz różne rodzaje namiotów handlowych dostępne są w ofercie firmy Vitabri, www.vitabri.pl. Firma proponuje między innymi stacjonarne modele namiotów handlowych, które rozkłada się trudniej, ale są one wyjątkowo odporne na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych i silny wiatr. Dla właścicieli firm często zmieniających lokalizację namiotu bardzo ważna jest szybkość składania i rozkładania konstrukcji. Do rozstawienia najbardziej mobilnych wariantów wystarczy tylko kilka minut.

Namioty handlowe - rodzaje

Namioty handlowe są wykorzystywane zarówno przez małe, jak i większe firmy. Mogą być stosowane jako punkt sprzedażowy w okresie letnim albo służyć jako magazyn przechowywania towarów. Można je podzielić na trzy grupy, pawilony handlowe oraz namioty wystawowe i reklamowe. Dużą zaletą namiotów handlowych jest ich uniwersalne zastosowanie. Różnią się między sobą rozmiarem oraz w zależności od przeznaczenia, różnymi rozwiązaniami technologicznymi. Wariant wystawowy przeznaczony jest do prezentowania towarów i usług, z kolei namiot reklamowy jest stosowany w trakcie trwania różnego rodzaju targów.

Namioty handlowe umożliwiają w prosty sposób zorganizowanie stoiska nawet tym handlowcom, którzy prowadzą wyłącznie sprzedaż stacjonarną. Wszystkie wydarzenia organizowane na świeżym powietrzu są dobrą okazją do pozyskania nowych klientów. Cała konstrukcja jest lekka i łatwa w montażu, zazwyczaj można ją przewozić nawet samochodem osobowym. Zastosowanie odpowiedniego pokrycia umożliwia w prosty sposób zareklamowanie namiotu. Firma Vitabri posiada własną drukarnię i grafików bazujących na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych. Oprawa graficzna ma duży wpływ na pozyskanie klientów zarówno do zakupu warzyw, jak i produktów bardziej ekskluzywnych. Zastosowanie firmowych barw i grafik jest bardzo dobrą reklamą firmy.

Inne z tej kategorii:

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Partnerzy